tisdag 19 januari 2010

Hittade kommentarerna som Rodenborg tog bort från sin blogg : )

Hittade båda kommentarerna som Rodenborg tog bort : )
Hade klickat i rutan om att jag ville ha mail när nya kommentarer kom in på hans blogg.
Kollade mailen idag och upptäckte dem : )

Han svar låg ute på bloggen en stund, sen tog han bort det har jag för mig.
Kanske upptäckte han att han skrev för mycket.
Jag tycker i alla fall att om han har belägg för det han skrev nedan, så ska han ta fram bevisning för det.
Tycker att det är ännu ett påhopp på Ingrid om att hon håller pedofiler om ryggen.

Rodenborg skriver:
"Jag känner däremot till många fall där jag vet att personen som barnen beskyllt för övergrepp och är livrädda för har fått vårdnaden. Jag vet att IC och ert gäng rutinmässigt i sådana fall anser att fäderna ska ha vårdnaden"
"IC har till och med en gång skrivit att eftersom incest är så ovanligt bör vårdnaden automatiskt gå till fäder som anklagats för incest. För, förstår ni, det är nödvändigt att rädda barnen från "PAS"!

På det svarade jag:
" Du tolkar det Ingrid och Monica skriver på ett konstigt sätt. Har aldrig sett någonstans att de anser att en olämplig förälder ska ha vårdnaden. Du får gärna plocka fram det åt mig i såfall."

Han har antagligen inget att ta fram, så då var det enklare att göra en "Engan" dvs att ta bort det, och vägra diskutera ämnet mer....

8 kommentarer:

  1. Han verkar vara vad jag kallar en ordbajsare utan allt för mycket belägg för vad han säger med vad jag vill kalla anknytning till den destruktiva samhällsmaffian. Undrar om han ska förställa sig tillhöra något särskilt kunskapsområde?

    anders

    SvaraRadera
  2. Subjekt, objekt och predikat.

    SvaraRadera
  3. Anonym 14:43

    Tack vad du är snäll som försöker hjälpa mig : )

    SvaraRadera
  4. Visst finns det sådana fall som han skriver om. Fall där mamman fått ett stackars barn att bli nästintill psykotiskt i sin inbillade skräck för fadern. Då är det alldeles säkert mycket bra för barnets psykiska hälsa att få bo hos den som hon tror är ett monster, för att se att den personen är helt normal och kärleksfull. Det är INTE bra att inbilla barn att det bor blodtörstiga krokodiler under sängen och liknande sagor ...

    SvaraRadera
  5. Bra, Lilla My! Ligg på dessa tokstollar!

    Rodenborg är en fara, inte bara för sig själv, men för många människor!

    SvaraRadera
  6. Jag blir tokig på dessa människor som förstör livet på så många barn.
    Helt under förspeglingen "för barnens bästa".

    Vi som ser att många mammor ljuger för att vinna, blir anklagade för att inte se "barnens bästa".
    Vi ser till att dessa barn hamnar i "förövarens händer".
    Jag anser att de största förövarna är Rodenborg, Engan, mammor som ljuger mfl, eftersom de ser till att barn som verkligen behöver hjälp inte får den.
    Alla resurser går till att utreda dessa som ljuger och bedrar..
    De arbetar inte för "barnens bästa", bara sitt eget bästa...

    SvaraRadera
  7. Erik Rodenborg är tyvärr en djupt tragisk mäniska som blev diagnostiserad med Schizofreni i unga år och har haft flera psykoser under åren. Mig veterligen har han aldrig haft en normal relation till en kvinna eller uppburit någon form av arbete. Han har genom åren lyckats haka sig fast vi Stockholms Universitet och "forskat" inom religions området.

    Erik har inga egna erfarenheter av vare sig barn eller normala relationer då han uppenbarligen har extremt svårt att hantera mäniskor.

    Mer information om Erik finns på Internet Archives kopior av hans hemsida www2.hemsida.net/kiremaj70/

    Läser man hans egna beskrivningar av hans upplevelser så ser man klart och tydligt hans sjukdomsbild.

    Av olika anledningar kan jag inte skylt med mitt namn!

    Mr Some One

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera