måndag 23 februari 2009

Kvinnor som står för äkta jämställdhet!

Enligt många kvinnosaksföreningarna är alla män potentiella våldtäktsmän, satanister mm.
De flesta män tvingar kvinnor till att ha sex mm.

Min tolkning av det här är att jag och nästan alla kvinnor i Sverige har blivit våldtagna av våra män, pojkvänner, sambos nästan varje gång vi haft sex med dem.
Tydligen tvingar männen oss till sex, och att det inte är speciellt skönt för oss.
(kolla Daddys blogg om könskriget)

Vi är tydligen så korkade enligt kvinnoföreningarna att vi inte förstår det.

Jag som kvinna blir riktigt urförbannad!
Ingen av de killar jag har haft sex med har tvingat mig till någonting!
De har tvärtom varit väldigt ödmjuka och omtänksamma.

Är nyfiken på vad resten av Sveriges kvinnor (normala kvinnor, inte dem från ROKS mm)
anser om att bli omyndigförklarade av ROKS, KOBRA mfl??

Är det verkligen så att vi kvinnor blir våldtagna varje gång vi har sex med en man??

Riktiga kvinnor står för att de faktiskt gillar män som kompis, älskare mm.
Vi behöver inte spy galla över dem för att visa att vi står för jämlikhet.

Tacksam för svar på denna fråga

Lilla My

2 kommentarer:

  1. Lilla My!

    Alla feminister är säkert inte sådana, men väldigt många är det när man börjar skrapa på ytan. Om du verkligen vill se hur många av dem resonerar kan jag rekommendera att läsa debatterna på Feminetik (www.feminetik.se). Vissa av feministerna där är öppet manshatiska, hos andra ligger det under ytan. De som inte är det kallas ibland för låtsasfeminister av de mer radikala.

    SvaraRadera
  2. Medborgare X

    Tack för tipset ska gå in och kolla där.

    SvaraRadera