söndag 22 februari 2009

Militanta kvinnoföreningar

Tittade in på Daddys blogg som jag gör varje dag.

Gå in på den och titta på filmerna...

Tittade på filmerna under rubriken könskriget.
Två filmer som inte får visas på tv längre, eftersom del 1 anmälts och fällts i granskningsnämnden.
Det visade sig senare att en ledamot i nämnden även var aktiv i ROKS.

Är inte det att vara jävig??

Jag skäms för att kalla mig kvinna när jag tittar på de filmerna.

Jag kan bara se kvinnor som beter sig som djur och anser att "ändamålen helgar medlen".
De anklagar män för att vara våldtäcksmän, pedofiler, satanister mm utan bevis, och får fortsätta utan inblandning av staten som ger dem bidrag.

Att ROKS, KOBRA mfl får bidrag från staten för att kunna attackera män, ser jag som att slänga våra skattepengar i sjön.

Tyvärr har vi en regering som inte vågar ifrågasätta kvinnorna i ROKS och de andra föreningarna. Jag anser att de är rädda för att bli anklagade för att vara kvinnomisshandlare eller något ännu värre.

Hur gör jag för att påbörja en namninsamling för att tvinga staten att minska på bidragen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar